web rooooz

  • ۰
  • ۰

نکات کلیدی درباره قیمت شیشه بالکن

برای ایجاد تغییر در فضای خانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه شما در و پنجره و فضای بالکن و انباری است. بعلاوه فضاهایی وجود دارد که شاید به نظر غیر قابل استفاده باشد مانند فضاهای حیاط یا آلاچیق یا فضاهای تراس‌های کوچک و پشت بام‌ها. تمامی این نقاط با کمی دقت و درایت و استفاده از شیشه بالکن مناسب در کنار طراحی شیشه بالکن به صورت اصولی می‌تواند تغییرات اساسی را در فضای آپارتمان‌ها و یا خانه‌های حیاط دار ایجاد کند. اگر تصمیم دارید تغییری در شیشه بالکن خانه ایجاد کنید اولین سوال در مورد قیمت شیشه بالکن است. اغلب محدودیت بودجه، دست شما را برای تغییرات گسترده می‌بندد و با توجه به تفاوت‌های قیمت شیشه بالکن تردیدهای بسیاری برای انتخاب نوع و کیفیت و قیمت شیشه بالکن که توانایی پرداخت آنرا دارید به وجود می‌آید که در نهایت شما را سردرگم خواهد کرد. بهتر است چند نکته زیر را در باره قیمت شیشه بالکن بدانید.

 

اگر با رقم‌های بسیار پایین برای قیمت‌ شیشه بالکن مواجه شدید شک کنید

در خرید هر نوع وسیله‌ای خصوصا اگر قرار است طولانی مدت و به عنوان بخشی از محل سکونتتان استفاده شود یکی از اشتباهات بزرگ آن است که به دنبال قیمت‌های خیلی پایین باشید. بازه قیمت برای نصب شیشه بالکن بعلاوه هزینه‌های حمل و جابجایی و نصب از 180 هزار تومان شروع میشود برای هر متر و معمولا قیمت‌های بالاتر برای کیفیت‌های بالاتر و استحکام یا عملکردهای بهتر خواهد بود. حال اگر با قیمت خیلی پایینی مواجه شدید که قیمت شیشه بالکن شما را وسوسه کرده تا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید تغییرات بیشتری اعمال کنید کافیست چند نکته را بدانید تا از تصمیم عجولانه خود منصرف شوید.

 

در تعیین قیمت شیشه بالکن جنس و کیفیت یراق‌آلات و شیشه حرف اول را می‌زند

اگر با قیمت‌های پایین مواجه شدید بدانید که با کیفیت پایین طرف هستید.  شاید جالب باشد که بدانید اغلب شرکت‌هایی که قیمت شیشه بالکن غیر  استاندارد به مشتری ارائه می‌کنند به هیچ عنوان از دستمزد خود برای نصب و طراحی کم نکردند بلکه از یراق‌آلات متفرقه برای نصب استفاده می‌کنند و این کار برای مشتری گران تمام می‌شود. گذشته از نبود خدمات پس از فروش و تخریب‌های اساسی پس از مدتی کوتاه که ضررهای مالی به حساب می‌آید، قیمت شیشه بالکن خیلی پایین نشان از استاندارد نبودن اجزای در و پنجره دارد و بدیهی است که در و پنجره ناایمن اولین ضربه را به استحکام ساختمان در هنگام بروز هر نوع تنش خواهد زد. متاسفانه افرادی سودجو با ارئه قیمت‌های نامتعارف بخشی از مشتریان را به خود جذب می‌کنند و بر خلاف آنچه تصور می‌کنید سودی که از این کار برایشان بدست می‌‌آید بسیار بیش‌تر از شرکت‌هایی است که از یراق‌آلات با کیفیت استفاده می‌کنند . زیرا ممکن است شرکت‌های معتبر برای جذب مشتری تخفیف‌هایی قائل شوند و یا در نحوه پرداخت با مشتری کنار بیایند اما این تخفیفات را از سود خود کم می‌کنند و هیچ‌گاه از یراق‌آلات غیر استاندارد برای خانه شما استفاده نخواهند کرد. شرکت شیشه بالکن سهند سال‌هاست که خدمات نصب شیشه بالکن در تهران و کرج و بسیاری از شهرهای ایران بر عهده دارد . ما سال‌هاست که بالاترین کیفیت یراق‌آلات را برای شیشه بالکن وارد کشور می‌کنیم و در کنار شیشه سکوریت ساخته شده در شرکت جام ایمن که یکی از معتبرترین شرکت‌های شیشه سازی در خاورمیانه است به عنوان متریال اولیه برای ساخت شیشه بالکن و انواع کابین دوشی و آلاچیق شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌دهیم. تیم تخصصی طراحی و مونتاژ شرکت شیشه بالکن سهند از بهترین تکنسین‌های ایرانی کمک می‌گیرد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند.

 

امنیت ساکنین را فدای قیمت شیشه بالکن نکنید

سرپناه شما و خانه شما جایی است که در آن احساس امنیت می‌کنید. برای پایین آوردن قیمت شیشه بالکن می‌توان شیوه طراحی را تغییر داد، شیوه پرداخت را تغییر داد یا حتی می‌توان از برخی اجزای تزئینی و قابل حذف برای پایین آوردن قیمت شیشه بالکن استفاده کرد اما به هیچ عنوان نباید ایمنی خانه را با پایین آوردن قیمت به خطر انداخت. خطر پایین آوردن قیمت شیشه بالکن در مورد شیشه‌های تاشو بالکنی بسیار مشهود است و متاسفانه استفاده از انواع بی کیفیت نیز رواج دارد. مشتریان برای پایین آوردن قیمت شیشه بالکن تاشو ریلی از شرکت‌هایی خدمات می‌گیرند که از پروفیل‌های بسیار بی کیفیت برای پایین آوردن قیمت شیشه بالکن استفاده می‌کنند که این کار جان ساکنین را به خطر می‌اندازد. خصوصا شیشه بالکن‌هایی که در برج‌های چندیدن طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. کوچکترین تنش تخریب گسترده‌ای ایجاد خواهد کرد و حتی بادهای شدید خصوصا در ارتفاع بالا پروفیل‌های بی کیفیت و متفرقه را خم می‌کند. پروفیل‌های مورد استفاده در شرکت شیشه بالکن سهند برند ترکیه‌ای الواسنو برای انوع شیشه بالکن تاشو است. این برند از نوع درجه یک بوده و یکی از بهترین برندها در بازار به شمار می‌آید. برای تعیین قیمت شیشه بالکن با کارشناسان ما تماس بگیرید. طراحان ما بهترین راه را بر اساس بودجه شما پیش پایتان قرار می‌دهند و بهترین کیفیت را با کمترین قیمت شیشه بالکن نسبت به نمونه‌های مشابه ارائه خواهند داد.

 

در هنگام بررسی قیمت شیشه بالکن گارانتی را فراموش نکنید

فرض کنید که پس از نصب به هر دلیل شیشه بالکن شما دچار تخریب شد. هر نوع خط و خش و هرنوع خدشه‌ای که ایجاد شود و حتی شیشه‌هایی که به هر دلیل دچار شکستگی شود در صورتی که گارانتی نباشد تمامی هزینه‌هایی که کردید به هدر می‌رود. در واقع جنی بی گارانتی مانند پولی است که هیچ ضمانتی به بازگشتش ندارید. اگر به هر دلیل جنس شما آسیب ببیدند نه تنها پولتان را از دست داده‌اید بلکه باید برای تعمیر آن مجدد و دوبرابر هزینه کنید. شرکت شیشه بالکن سهند گارانتی منحصر به فردی برای مشتریان خود در نظر گرفته. گارانتی معتبر شرکت شیشه بالکن سهند شامل تعویض شیشه‌های شکسته نیز خواهد شد. به هر دلیل شیشه خانه شما شکسته شود کافیست با ما تماس بگیرید تا به رایگان نسبت به تعویض و تعمیر آن اقدام کنیم. قیمت شیشه بالکن سهند با توجه به خدمات پس از فروش آن یکی از منصفانه‌ترین رنج قیمت‌هایی است که در بازار وجود دارد.  به شما پیشنهاد می‌کنیم که در بررسی قیمت شیشه بالکن، کیفیت یراق‌آلات و گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز در نظر بگیرید.

  • ۹۷/۰۴/۰۶
  • مبنا تک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی