web rooooz

  • ۰
  • ۰

مدل 2018 ساعت هوشمند Huawei Watch 2 معرفی شد

    شنبه 12 خرداد

در طی چند ماه گذشته، محصولات چندان جدیدی با سیستم‌عامل Wear OS معرفی نشده است اما با همه این موارد، ساعت‌های مچی هوشمند Huawei Watch 2 یک گزینه مناسب برای بسیاری از خریداران محسوب می‌شود. شرکت چینی، به‌تازگی از نسخه جدید ساعت‌ مچی هوشمند خود برای بازار چین رونمایی کرده است و آن‌را مدل 2018 هوآوی واچ 2 می‌نامد.

پس از افشای اطلاعاتی پیرامون این محصول، Huawei Watch 2 (مدل 2018) هم‌اکنون در چین از طریق Vmall به فروش می‌رسد؛ در مقایسه با مدل‌هایی که پیش‌تر به بازار عرضه شده‌اند، این ساعت‌مچی هومشند تغییر چندانی ندارد و همان طراحی، قیمت و قابلیت‌های نسل قبل را حفظ کرده است.

نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند هوآوی به تراشه Snapdragon Wear 2100 مجهز شده است؛ 768 مگابایت رم دارد؛ 4 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد و سیستم‌عامل Wear OS را اجرا می‌کند. از آنجایی‌که مدل مذکور به NFC داخلی مجهز شده است، می‌تواند برای تأیید پرداخت‌ها از طریق سیستم Ali Pay، هوآوی پی و سیستم پرداخت WeChat به جای سیستم پرداخت Google Pay مورد استفاده قرار بگیرد. سیستم‌عامل Wear OS نیز تغییراتی را برای بازار چین به خود دیده است اما در مجموع، Huawei Watch 2 تفاوتی با مدل‌های دیگر که پیش‌تر عرضه شده‌اند؛ ندارد.

ساعت‌ هوشمند جدید هوآوی به نمایشگر 1.2 اینچی OLED با رزولوشن 390 در 390 پیکسل مجهز شده است و Gorilla Glass از صفحه‌نمایش در برابر خط و خش احتمالی مراقبت می‌کند مدل مذکور با وزن 57 گرمی و ابعاد 45 در 48.9 در 12.6 میلی‌متر، محصول نسبتاً مناسبی برشمرده می‌شود؛ البته بندها به سادگی قابل تعویض نیستند. Huawei Watch 2 (مدل 2018) موفق به دریافت گواهی IP68 شده است و به همین جهت می‌توانید از آن تا عمق 1.5 متری در مدت 30 دقیقه در آب استفاده کنید. 

مهم‌ترین تغییر اعمال شده در ساعت‌مچی هوشمند Huawei Watch 2 (مدل 2018) ارائه نسخه‌ای مجهز به eSIM است؛ در این مدل، از سیم‌کارت فیزیکی واقعی استفاده نمی‌شود و به جای آن، هوآوی واچ 2 قادر است از سرویس‌ اپراتورهای مختلف  برای استریم آهنگ، دسترسی به سرویس‌های اینترنتی یا حتی موقعیت‌یابی دقیق‌تر استفاده نماید. این مدل همچنین می‌توانید نرخ ضربان قلب شما را در هنگام دویدن یا انجام فعالیت‌های ورزشی اندازه‌گیری نموده یا کیفیت خواب شما را بررسی کند. هوآوی مدعی است که با فعالیت‌های معمولی، ساعت‌مچی هوآوی به مدت 1.5 روز قابل استفاده است و در صورت استفاده از 4G، شارژدهی به یک روز کاهش خواهد یافت. باتری این مدل در مدت 100 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.

مدل eSIM ساعت‌مچی هوشمند Huawei Watch 2 در رنگ «مشکی کربن» عرضه خواهد شد که کمی درون مایه زرد دارد و به‌نظر می‌رسد که مدل جذابی باشد. هوآوی مدلی را که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، 240 دلار قیمت‌گذاری کرده است و می‌توانید آن‌را به رنگ خاکستری و مشکی کربن خریداری نمایید. نسخه‌ی دیگر ساعت‌مچی هوشمند هوآوی با قیمت 310 دلار (2000 روپیه) به بازار عرضه شده است.

منبع:جی اس ام

 
  • ۹۷/۰۴/۰۶
  • مبنا تک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی